27 Eylül 2012 Perşembe

Einhell BT-PO 1100 E Blue Aldım.

Praktikerde çok yakın bir arkadaşım çalıştığından personel indiriminden yararlandım 12 tasitle aldım.
Henüz kullanma fırsatım olmadı vakit olursa yarın deneyeceğim bu yüzden teknik olarak tecrübe aktaramıyorum ancak malzeme kalitesi bu fiyat aralığındaki ürünlere nazaran iyi D kollu olması,soft start özelliği ve hernekadar üretim çinde olsa alman markası olması tercih sebebim oldu. İçinden çıkan padlerin kullanılması pek tavsiye edilmiyor kalitesiz olduğunu söylüyorlar ilk denemem bunlarla olacak malesef ama daha sonra değiştiricem.

131sq.jpg

132fk.jpg

Özellikleri

•Taşıma ve saklama çantası
•Mil kilidi
•Elektronik hız kontrolü
•Cırtcırt ile kolay zımpara kağıdı değişimi
•1 adet köpük plastik ped
•2 adet sentetik parlatma pedi
•2x60/80/120 lik zımpara
Teknik Özellikler

•Giriş: 230 V
•Güç: 1100 W
•Boşta çalışma hızı: 1000-3000 d/dk
•Disk çapı: 180 mm
•Ağırlık: 2.3 kg

0 yorum: