2 Ekim 2012 Salı

Fiat Coupé / Stop Lamba Bakımı

Aracı aldığımdan beri stop lambalarının arka bağlantı kısmı erimiş ve kırıktı lambaları yerine bant veya silikonla tutturmak zorunda kalıyordum buda sağlıklı olmuyordu ikide bir düşüp lambanın sıcaklığından sağı solu yakıyordu. Geçen sene elime camları kırık ama iç kısmı sağlam 2 stop lambası geçti anca fırsat bulup değiştirebildim.

Öncelikle soket bağlantılarındaki sorunları hallettim.
imag1050small.jpg

Araçtan sökme işlemi arkasında bulunan iki civatayı sökerek gerçekleşiyor.
imag1064small.jpg

Kırık ve sağlam olan arka paneller.
imag1060small.jpg

Orjinal stopların camlarını sökmek bi hayli uğraştırdı, kırılmasın diye fazla zorlayamadım.
imag1062small.jpg

Elime geçen arka panellerin iç kısmı pek iyi durumda değildi bu yüzden folyo bantlardan uyguladım.
imag1065small.jpg

Temizleme ve yapıştırma işleminden sonraki durum, yapıştırıcı olarak japon ve tangit kullandım.
imag1070small.jpg

Daha sonra kenarlarını kaliteli elektrik bantı ile çevreledim.
imag1078small.jpg

Önce G3 pasta ardındanda klasik favorim ÇBS cila :D
imag1081small.jpg

İşte temizliğin sonucu.
imag1084small.jpg

Araç üstünde sönük halde.
imag1087small.jpg

Park lambaları yanıyor.
imag1085small.jpg

Stop lambaları yanıyor.
imag1086small.jpg

0 yorum: