2 Ekim 2012 Salı

Fiat Coupé / Sunroof Çerçeve Tamiri

Fiat Coupé / Sunroof Çerçeve Tamiri

Geçen yıl Sunroof tahliye borularının tıkanmasından dolayı epey bir süre su içinde kalan çerçeve resmen çürümüş ve hoş olmayan görüntü oluşturuyordu. Tahliyeleri açtım fakat üşengeçlikten olsa gerek camı söküp tamir edememiştim.

Vakit bulduğum anda onada bir el attım :)

Gerekli Mazlemeler:
İnce ve kalın zımpara 2 tl.
Tel fırça takımı. 10 tl. (matkap ucuna takılabilen uçlarıda var)
Çelik macun 10 tl.
Kağıt bant 3 tl.
Mat siyah boya 7 tl.

Çürüyen ve paslanan yerleri delinene kadar zımparaladım.
sunroof.jpg

Bazı kısımları çok çürük olduğu için macunlamak zorunda kaldım. Üzerinden ince zımparasını geçtim.
sunroof1.jpg

Son olarak cam ve fitil kısımlarını kağıt bant ile maskeleyerek boyaya hazır hale getirdim.
sunroof2.jpg

Boyandıktan sonra resim çekmemişim ama en kısa zamanda eklerim.
%100 orjinal gibi olmasada o eski iğrenç halinden kat kat güzel oldu.

0 yorum: