24 Şubat 2015 Salı

UWatch U8 İncelemesi

Kullanmak için aldığım U8 için beklentimin altında kaldığını söyleyebilirim.




Saati kullanabilmek için telefonunuzda BT Notifier kurulması gerekiyor. Kullanım klavuzunda indirme linki mevcut.




Ekran çözünürlüğü çok iyi değil ama kullanırken sorun teşkil etmiyor. Dokunmatiği gayet iyi sorunsuz algılıyor. Saat olarak 4 adet tema mevcut, zevkinize göre dijital veya analog olarak Seçebilirsiniz. Telefondaki tüm bildirimleri (Whatsapp,Sms hatta oyun vb uygulamaların) alabiliyorsunuz, bu çok iyi ancak cevap yazamıyorsunuz. Telefonla konuşma özelliğinde ses iyi geliyor ama mikrofonu biraz zayıf saate yaklaşmak zorunda kalıyorsunuz. 2 Günlük kullanım süresince saatte donma takılma olmadı. Ayrıca adım sayar, barometre, altimetre, mp3 player, anti lost, kamera kontrol ve alarm özelliğide bulunmakta.

Mp3 player olarak kullanıldığında ortalama bir ses seviyesi var iş görür.
Kamera çekimi için olan bağlantıda ön kameraya bağlanamadım. Arka kamera kullanımında ise epey bir gecikme oluyor fakat o da iş görür.
Adım sayarı ise çok gerçekçi sonuçlar vermedi belki de ben kullanamadım bilemiyorum.
Sıcaklığı yüksek gösteriyor.
Mesaj okuma özelliği sorunsuz.
Telefon rehberi de sorunsuz aktarıldı ve çevirme ekranıda güzel çalıştı.


Özetle uygun fiyata alınabilecek bir saat. Yurt dışı fiyatı 30-35 $ civarında bu fiyata iyi ancak yurt içinde 150Tl civarı fiyatlara satılıyor asla o parayı hak edecek bir saat değil. Almak istiyorsanız Aliexpress üzerinden güvenilir bir satıcıdan alıp 20-30 gün bekleyebilirsiniz.


Kutu İçeriği:
Saat
Amerikan tip şarj aleti
Usb kablo
Kapak açma aparatı
Çince/İngilizce kullanım klavuzu

Artıları:
Türkçe dil desteği
Çok hafif
Ses kalitesi yeterli
Pil süresi ortalama 2-3 gün
Uygun fiyat (30$)
Renk seçenekleri (Siyah,beyaz,kırmızı ve mavi)

Eksileri:
Ekran
Mikrofon
Malzeme kalitesi vasat
Özelleştirilemiyor
Kulaklık desteği yok














0 yorum: