16 Ekim 2015 Cuma

Ford Mondeo MK4 / Bagaja Led Aydınlatma

Malum ışığın yeterli olmadığı bagajlarda bir şey aramak işkence. Mondeo da böyle maalesef, bagaj lambası en sağda ve yetersiz kalıyor.
Daha önceki araçlarıma da yaptığım gibi yine şerit led kullanarak işi çözdüm.
25-30 cm kadar boy yeterli oluyor. Mevcut lambayı iptal etmedim paralel bağladım.
Aliexpress den aldığım 1 metre şeridi 30 cm olarak 3. aracımda da kullanıyorum baya bereketli çıktı :)

(Konu açmak için çok basit bir işlem de olsa, görsel olarak foruma katkısı olur diye düşündüm.)

Normalde daha karanlık duruyor.



Şerit üzerinde 3 led de bir kesilebilir yerler var.
İhtiyaca göre kesiyoruz.


Kestiğimiz yerden kablo lehimleyerek kullanıma hazır hale geliyor. Daha sonra bagajdaki lambanın soketine paralel bağlayarak bagajın üst sacına ortalayarak yapıştırıyoruz. Kablosunu da Keçe ve sacın arasından geçirdiğim için gözükmedi.



Sonuç



0 yorum: